poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Letni makijaż Pauliny.

Cześć :)




            Z czym kojarzy Wam się lato? Z upałami? Z urlopami? Mi osobiście kojarzy się z delikatnością, z luźnymi ubraniami, z brakiem makijażu, z biwakami, z jeziorami, z ogniskami, z tym wszechobecnym luzem. Dlatego też makijaż, który zrobiłam Pauli jest delikatny, stonowany, pasujący tak samo na spacer po plaży jak i spotkanie ze znajomymi.
         
            Według skróconej analizy kolorystycznej Paulina jest typem południowej zimy. Oczy podkreśliłam jej złotem i brązowo-bordowymi cieniami a dolną powiekę wykończyłam zielenią wpadającą w oliwkę, cerę tylko rozświetliłam, usta wyrównałam kredką i wypełniłam pomadką w odcieniu różu. Brwi ma naturalnie tak piękne i gęste, że tylko delikatnie je podkreśliłam. Ja jestem zadowolona z efektu, a Ty?









Kocham lato i kocham wieczorne letnie spacery. Właśnie dlatego zostawiam Wam zdjęcie letniego ogniska i idę z mężem na długi spacer <3




Zaglądajcie na Fejsa i Insta 
Luella


2 komentarze: