poniedziałek, 27 stycznia 2014

Od czego by tu zacząć :)

Witam!

Może zacznę od tego co to za blog :)
Chciałabym głównie poświęcić go makijażom, kosmetykom i stylizacjom ale będzie też tutaj co nie co o moich przemyśleniach, planach i ogólnie o życiu. Przyznam się od razu, że to mój pierwszy blog na blogspot.com i pewnie będę musiała się przyzwyczaić i sporo nauczyć ale wierzę, że dam radę ;)


Może na zachętę moja najnowsza praca czyli makijaż fashion wykonywany na zajęciach w WSZUiE w Poznaniu gdzie studiuje kosmetologię o specjalizacji wizaż i stylizacja. Polecam z całego serca wszystkim miłośniczkom tę właśnie uczelnie :)


 


Maska karnawałowa (pierwsza próba, niedługo spróbuje zrobić ładniejszą) wykonana cieniami Beauties Factory i tuszem do rzęs firmy Sephora (moje ulubione tusze) :) Rysowanie pędzelkiem maczanym w tuszu do rzęs nie jest najłatwiejszą sprawą ale jak człowiek nie spróbuje to się nie przekona a ja lubię ryzyko :)

Makijaż wykonany na mojej ukochanej siostrze, która studiuje razem ze mną. Zawsze raźniej :*
Niedługo się przekonacie, że bardzo często służy mi jako modelka to przeróżnych makijaży i stylizacji, no cóż ciężko mi odmówić ;)

To tyle na dziś, wracam do przeglądania ustawień i wrócę już jutro (a najpóźniej w środę) z nowym wpisem.

Buziaki
Luella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz