czwartek, 30 stycznia 2014

Wiosenny makijaż na poprawę nastroju :)


Cześć Wam !


Zmarzłam dziś strasznie wracając z pracy i już mam dość tego mrozu, zimnych dłoni, czapek i szalików. Jak chyba każdy z nas stanowczo wolę wiosnę i lato :) A skoro już o tym mowa postanowiłam pokazać Wam bardzo wiosenny makijaż koktajlowy. Wykonałam go na sobie zeszłej zimy o czym świadczy brak makijażu permanentnego na brwiach i ustach (kresek i tak by nie było widać ale też są już zrobione). Lubię łączyć kolory a czerwień z zielenią bardzo mi przypadł do gustu. Mam nadzieję, że Wam także się spodoba taka propozycja makijażu :)





Podkład użyty to: Maybelline: Affinitone Mineral - jest lekki więc łatwo się go rozprowadza i wyrównuje a dla mojej skóry okazał się strzałem w dziesiątkę :) Na to puder sypki kupiony w osiedlowej drogerii firmy Celic, kosztował 17zł a mimo to jest bardzo trwały i doskonale matuje. Jeśli chodzi o cienie to makijaż znów wykonany paletą Beauties Factory, które dostałam na prezent urodzinowy od siostry :) Wykonuje z jej pomocą większość makijaży więc niedługo się nimi pochwale, tak jak i innymi moimi ulubieńcami :) 




Ostatnio doszły mnie słuchy, że włosy płukane octem i wodą z cytryną są lśniące, delikatne, wolniej się przetłuszczają i łatwiej rozczesują a jako, że swoje często katuje farbami i lokówką mam zamiar to sprawdzić bo już nie raz się przekonałam, że domowe metody są świetne o czym też Wam zapewne kiedyś dokładnie napisze :) Tak więc zapewne w przyszłym tygodniu napiszę rezultaty mojego eksperymentu z włosami, mam nadzieję, że mi nie wypadną ;)

Także miłego mroźnego wieczoru życzę :*

10 komentarzy:

  1. Asiulka jakie Ty masz bielutkie zęby :P
    a makijaż oczywiście prześliczny,jak każdy inny.
    Podpisano Pani Sidorowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P. Joanno Sidor ;* ząbki to kolejny domowy patent :) soda oczyszczona :) ale nie za często żeby szkliwa bardzo nie zniszczyć :D Buziaki!

      Usuń
  2. Nie wpadłabym na to żeby pomalować powiekę pod kolor paznokci. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebowałam inspiracji a skoro na paznokciach kolor pasował to na powiekach też musiał :)

      Usuń
  3. Makijaż przepiękny ! Od dziś zaczynam śledzić Twojego bloga :)
    I może nauczę się czegoś mądrego o wizażu? bo sama maluję się nieumiejętnie i cały czas tak samo.
    Fluid nakładasz palcem czy pędzlem? Na tych zdjęciach Twoja cera wygląda tak idealnie, jak z okładki pisma!
    Pozdrawiam :) Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe :) Co do fluidu to od niego właśnie zależy. Jak jest bardzo gęsty do palcami ale każdy inny pędzelkiem :)

      Usuń
  4. Fajnie dobrane kolory :) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń