piątek, 7 lutego 2014

Dla brązowookich :)

Cześć wszystkim ;)


Miałam napisać ten post wczoraj ale tak mi szybko czas płynął, że nawet się nie zorientowałam, kiedy była już północ i mój Krystian wrócił z pracy. Przygotowałam dla Was jednak bardzo łatwy makijaż krok po kroku. Niektóre z Was uznają go za wieczorowy a inne za koktajlowy, jest to zależne od tego jak makijaż robicie na co dzień. Wykonałam go w odcieniach fioletu, który idealnie kontrastuje z brązowymi i piwnymi oczami. Użyłam cieni firmy Inglot i Smashbox przedstawionych na poniżej :) Numerki pokazują który cień został użyty przy którym zdjęciu.


Oczywiście najpierw przygotowujemy twarz nakładając bazę, fluid, puder i róż. Przedstawiam poniżej moją twarz po takim przygotowaniu. Wszystko ładnie tylko oczu nie widać :)


Teraz możemy zacząć malować oko. Na początek baza pod cienie (u mnie firmy Avon, o której pisałam w jednym z poprzednich postów). Wyrównuje koloryt i cienie się super na niej trzymają :) Jak widać mam kreskę permanentną, której nic nie ukryje ;p


Następne są 4 proste kroki :) (1) Jasnym cieniem pokrywamy 2/3 ruchomej wewnętrznej części górnej powieki, następnie (2) chabrowym kolorem pozostałą część powieki ruchomej. (3) Fioletowym cieniem pokrywamy zagięcie powieki od zewnętrznej części aż do wewnętrznej a na koniec (4) szarym cieniem rysujemy cienką kreskę wychodząc delikatnie po za końcówkę oka.


Teraz zajmiemy się dolną powieką. (5) Od wewnętrznej strony nakładamy różowy cień, żeby rozjaśnić oko, na końcówkę zaś (6) chabrowy, który użyłyśmy już wcześniej na górę.


Makijaż mamy już prawie skończony. Teraz tylko tuszujemy rzęsy, pokrywamy brwi żelem utrwalającym żeby nam nie uciekały z ustalonego szyku i oczy możemy uznać za gotowe :)


Na zakończenie malujemy usta. Ja użyłam malinowej pomadki i złotego rozświetlacza na środkową ich część czego niestety nie widać na zdjęciach :( Jednak makijaż jest gotowy i możemy wychodzić ;)



Udanego weekendu :*

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :* Przyjedź bo potrzebuje Twoich kocich oczu do makijaży :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę posiadaczkom brązowych oczu, bo do tego koloru pasuje tyle kolorów cienii... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne oczy też mają swoje "perełki" wśród barw. Zielone wyglądają równie pięknie w fioletach i brązach, niebieskie zaś... chyba nie ma koloru, który by do nich nie pasował :)

      Usuń
  3. ...a ja mam zielone, piękny ten makijaż dla brązowookich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zielonych ten makijaż pasuje równie idealnie :)

      Usuń