środa, 19 lutego 2014

Uczelniane.

Hej :)

Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją kilkudniową nieobecność tutaj ale dużo, dużo, dużo pracy :)
Dzisiaj chciałam napisać notkę trochę 'z innej beczki' :) Mianowicie parę słów o mojej ukochanej uczelni! Chodzi mi o Wyższą Szkołę Zdrowia Urody i Edukacji w Poznaniu przy ulicy Brzeźnickiej.

Oto i ona :)
Kiedy 3 lata temu się do niej zapisywałam byłam pewna swojego wyboru choć odrobinę się bałam, że nie spełni moich oczekiwań, że znajdę tu dużo dziewczyn chcących tylko nakładać tipsy czy pracować w solarium. Ale nie! Nie tutaj! Każda z Nas marzy o byciu kosmetologiem, podologiem, wizażystką :) Chcemy otwierać własne SPA, eleganckie salony, pracować na planach filmowych czy pokazach mody. Chcemy być kimś a ta uczelnia nam w tym pomaga. Poziom? Myślę, że dość duży choć nie mam porównania. Są oczywiście osoby, które chcą zdać a nie się uczyć ale takie gwiazdki chyba bywają na wszystkich uczelniach :) Jednak dla tych ambitnych zajęć jest mnóstwo: histologia, biologia z genetyką, anatomia, farmakologia, chemia kosmetyczna, farmakognozja, dermatologia i wiele innych :)

Ale przejdźmy do zajęć praktycznych. 2 pierwsze lata to kosmetologia ogólna: manicure, pedicure, henna opanowane do perfekcji, kwasy, masaże relaksacyjne wszystkich partii ciała, drenaż limfatyczny twarzy, zabiegi na ciało i na biust, prądy i ultradźwięki :) A do tego świetna zabawa! A teraz sedno sprawy czyli moja specjalizacja: wizaż i stylizacja - rok 3 (jeszcze pół roku przede mną) :) Nie będę Wam opisywać co się dzieję na tych zajęciach praktycznych bo chyba każda z Was się domyśla. Pokażę tylko kilka zdjęć moich prac, choć przyznaję, że nie mam wszystkich :( No ale do dzieła:

Dzienny

Koktajlowy

Dzienny
Wieczorowy

Wieczorowy


Karnawałowy

Karnawałowy z sis <3

ala Galliano

'Gallianówny'


Fiashion

I jak nie kochać takich zajęć? A już 1 marca pin-up! Zapewne się pochwalę ale jeszcze przede mną zdjęcia Pauli w fiolecie i kilka kosmetyków do opisania :)

Do przeczytania wszystkim :*

2 komentarze:

  1. Jak nauka łączy się z dobrą zabawą, to super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka zawsze powinna być przyjemna :) Dlatego najlepiej uczyć się tego co się lubi!

      Usuń